"هم وطن ای مهربون، منو از خودت بدون..."

به سایت خبری رستاخیز خوش آمدید

18.5.05

رييس كميسيون اصل نود مجلس هفتم خطاب به خبرنگار روزنامه شرق : بي پدر و مادر؛ اين قدر بنويسيد تا جانتان بالا بيايد؛سردبيران فاسد مطبوعات كشور يك مشت جوان كه به خاطر مسايل اقتصادي گرفتار هستند، بكار مي‌‏گيرند ؛ شما خبرنگاران يک مشت دروغگو هستيد

كوچك‌‏زاده


نايب رييس كميسيون اصل نود مجلس هفتم كه به چاپ مطلبي در يك روزنامه صبح معترض بود، در راهروي مجلس با خبرنگاران پارلماني آن روزنامه درگير شد. به گزارش" ايلنا" كوچك‌‏زاده كه پيش از آن در صحن علني مجلس نيز در اين باره تذكر آيين نامه اي داده بود، در حالي كه چانه خبرنگار پارلماني روزنامه شرق را گرفته بود، گفت: از اين به بعد مواظب خودت باش.

كوچك زاده پس از آن اندكي از آن خبرنگار فاصله گرفت و گفت: " بي پدر و مادر"

خبرنگاران پارلماني، پس از مشاهده حضور مهدي كوچك زاده در راهرو از او درباره علت نحوه برخوردش با يكي از خبرنگاران پارلماني سوالاتي را مطرح كردند و از او به خاطر لحن نامتعارفش به آن خبرنگار انتقاد كردند.

كوچك زاده در پاسخ به خبرنگاران گفت: اين گفته خبرنگاران احتياج به تكذيب ندارد، اينها همه‌‏شان كذابند، چيزي كه ما امروز صبح در تريبون عمومي به مردم گفتيم، نشانه كذب و كذابي اينها (خبرنگاران ) بود.

وي افزود: اين‌‏ها ممكن است، بنويسند فلاني فلان كار را هم كرد، من كه نمي‌‏توانم كاري بكنم، يك مشت كذاب از خدانترس و بي‌‏دين را من چه كار مي‌‏توانم بكنم؟!

كوچك زاده خطاب به خبرنگاران پارلماني ادامه داد: شماها پيش خدا مسووليد كه بنويسيد؛ ما شاهديم (كوچك زاده) چنين كاري كرد.
نايب رييس كميسيون اصل 90 مجلس هفتم گفت: شما بنويسيد دروغ است.

وي پس از آن كه امتناع خبرنگاران را ديد، افزود: اين قدر بنويسيد تا جانتان بالا بيايد، بحث من اين است كه بنده وقتم را براي تكذيب كردن حرف آدم‌‏هاي كذاب نمي‌‏گيرم.

كوچك زاده در پاسخ به يكي از خبرنگاران كه خود را شاهد ماجرا معرفي كرد و گفت: تو هرچه گفتني دروغ است، برو بنويس من مشكلي با نوشتن ندارم.

عضو ائتلاف آبادگران در مجلس هفتم گفت: من هيچ كاري نمي‌‏توانم بكنم، من به آن خبرنگار هم گفتم كه برو حيا كن، شرف داشته باش.
وقتي يكي از خبرنگاران به كوچك زاده گفت: شما به آن خبرنگار گفتيد؛ بي‌‏پدر و مادر، وي پاسخ داد: اين تويي كه مي‌‏گويي، تويي كه دروغ مي نويسي، بنده يك حرفي را در برابر 60 ميليون نفر ملت ايران زدم.

كوچك زاده گفت: من به همه خبرنگاران مي‌‏گويم؛ برويد حيا كنيد. خبرنگار يكي از روزنامه‌‏ها كه از تكذيب هاي كوچك‌‏زاده خشمگين شده بود، به او گفت: من وضو مي‌‏گيرم و به قرآن قسم مي‌‏خورم كه شما به خبرنگار گفتي؛ "بي پدر و مادر".

كوچك زاده پاسخ داد: تو كه قرآن را قبول نداري، كسي كه معلوم شده دروغ مي‌‏گويد قرآن را قبول ندارد، برويد بنويسيد ولي اين دروغ
را آن روزنامه گفته و مي‌‏تواند از آن بالاتر هم بگويد.

نماينده تهران رو به خبرنگاري كه به او عبارت" بي پدر و مادر" را يادآور شده بود، گفت: اين تويي كه اين حرف را مي زني كه نه خدا را قبول داري و نه چيز ديگري را، اين كذب است.

وي اضافه كرد: بحث ما اين است كه شما خبرنگاران يك مشت آدم دروغگوييد كه به هيچ چيزي معتقد نيستيد و به خاطر فشارهاي اقتصادي كار مي‌‏كنيد، بارها همين خبرنگاران به من گفته اند؛ براي فشار را اقتصادي كار مي‌‏كنند.

وقتي كه خبرنگاري پرسيد؛ كدام خبرنگار اين حرف را زده است؟ كوچك زده گفت: همين خانمي كه از مجلس بيرونش كردند ( مسيح علی نژاد).

عضو ائتلاف آبادگران در مجلس هفتم افزود: شما مي‌‏خواهيد يك لقمه نان بخوريد، شما براي يك لقمه نان به خدا و پيغمبر هم دروغ مي‌‏بنديد.

كوچك زاده ادامه داد: شما فكر مي‌‏كنيد نوشتن اين مطالب براي من اسباب نگراني است، هرچه مي‌‏خواهيد بنويسيد.

نماينده تهران در مجلس هفتم تصريح كرد: سردبيران فاسد مطلبوعات كشور يك مشت جوان كه به خاطر مسايل اقتصادي گرفتار هستند، بكار مي‌‏گيرند، اين خبرنگاران از مجلس دروغ براي مردم مخابره مي‌‏كنند.

در اين هنگام محمود محمدي، نماينده آباده در مجلس هفتم، كوچك زاده را از جمع خبرنگاران دور كرد.ن



RASTAXIZ - Latest Iran and World News

Afshin Irani  ||  06:22


Comments: Post a Comment