"هم وطن ای مهربون، منو از خودت بدون..."

به سایت خبری رستاخیز خوش آمدید

15.5.05

وكيل گنجي: درمان گنجي در زندان ديگر امكان پذير نيست



اكبر گنجي


وكيل مدافع اكبر گنجي و ناصر زرافشان، پس از ملاقات با موكلانش، وضعيت آنها را تشريح كرد. يوسف مولايي با بيان اين كه «امروز با موكلم اكبر گنجي در زندان اوين ملاقات كردم» به ايسنا گفت كه سرفه‌هاي خشك و مستمر موكلش نسبت به دفعات گذشته بسيار شديد شده و افزايش يافته است.

وي از اين جهت، وضعيت موكلش را نگران‌كننده خواند و اظهار داشت: به عنوان وكيل اكبر گنجي از مسوولان تقاضا دارم هرچه سريع‌تر نسبت به اعطاي مرخصي استعلاجي مشاراليه جهت درمان و معالجه وي اقدام كنند؛ در غير اين صورت نسبت به پيامدهاي عدم درمان به‌موقع وي هشدار جدي مي‌دهم. مولايي با اشاره به اين كه گنجي بيش از 5 سال از دوران حكوميت خود را سپري كرده، نسبت به آن چه كه ممنوع‌التلفن بودن گنجي مي‌خواند، انتقاد كرد و مدعي شد كه در اعطاي مرخصي به موكلش تبعيض‌آميز عمل مي‌شود و گنجي به اندازه‌ي ديگر زندانيان از مرخصي استفاده نمي‌كند.

وي تاكيد كرد كه شديدا نگران وضعيت جسماني موكلش است. مولايي كه وكالت ناصر زرافشان را نيز بر عهده دارد، با بيان اينكه با موكلش در زندان ملاقات كرده، يادآور شد كه زرافشان از ناراحتي كليه رنج مي‌برند و متاسفانه به رغم آن‌كه بيش از يك ماه است كه مرخصي استعلاجي وي را مستمرا پي‌گيري كرده، هنوز پاسخي از دادسرا دريافت نكرده و هم‌چنان در انتظار پاسخ دادسراست.

زرافشان به 5 سال حبس محكوم شده بود كه حدود سه سال از اين مدت را سپري كرده است. ن



RASTAXIZ - Latest Iran and World News

Afshin Irani  ||  09:25


Comments: Post a Comment