"هم وطن ای مهربون، منو از خودت بدون..."

به سایت خبری رستاخیز خوش آمدید

15.5.05

تدابیرشدید امنیتی در آستانه سفر ریئس جمهور محمد خاتمی به شرکت ایران خودرو




کارخانه ایران خودر



به گزارش کارگران کارخانه ایران خودرو قرار است محمد خاتمی ریئس جمهوری ایران روز دوشنبه بیست و ششم اردیبهشت ماه رسما طی مراسمی خاتمه تولید بیکان را اعلام کند. برای همین مسئولان این شرکت جهت جلو گیری از اعتراض کار گران این شرکت تدابیر شدید امنیتی بر قرار کرده اند و اکثر فعالین کارگری را تحت تعقیب قرار داده اند.

اختمال می رود حتی خاتمی نیز به ایران خودرو نرود چون خاتمی قرار بود که بیست و سوم فروردین به شرکت ایران خودرو برود و توقف تولید بیکان را اعلام کند. ولی چون اوضاع کارخانه مساعد نبود وحراست این شرکت جهت کنترل کارگران در همان روز بیست سوم فروردین پرویز سالاروند را ربود, خاتمی سفر خود را به عقب انداخت. به همین خاطر به نظر می رسد که روز دوشنبه نیز خاتمی نمی خواهد به سرنوشت رفسنجانی دچار شود و این احتمال وجود دارد که یکی از وزیران, از جمله جهانگیری را به جای خود به کارخانه ایران خودرو بفرستد. چون اعتراض کارگران ایران خودرو همچنان بر علیه توقف پیکان و آزادی سالار وند ادامه دارد.
کارگران ایران خودرو همچنین خواستار آنند که که همه گوش به زنگ باشند تا حراست و مدیریت نتواند از اعتراض آنان در دیدار احتمالی خاتمی از کارخانه جلوگیری کند.ن




RASTAXIZ - Latest Iran and World News

Afshin Irani  ||  09:17


Comments: Post a Comment