"هم وطن ای مهربون، منو از خودت بدون..."

به سایت خبری رستاخیز خوش آمدید

27.4.05

بيانيه فعالين سياسی، اجتماعی و فرهنگی در ايران : "آزادی آری، سلطه آمريكا نه"


بيانيه فعالين سياسی، اجتماعی و فرهنگی در ايران


مردم آزاده ايران ، آزاديخواهان سراسر جهان

بيش از دوسال است كه در منطقه خاور ميانه، مداخلات نظامی قدرت های آمپرياليستی ، بدون وقفه جريان دارد. منطقه ای كه در آن حكومت های ديكتاتوری و ضد مردمی بخصوص در دو دهه گذشته مورد حمايت همان قدرت های امپرياليستی بوده اند. اكنون به طمع نظمی ديگر و به بهانه حمايت از مردم منطقه، اين مداخلات هر روزه ابعاد گسترده تری می يابد. پس از حمله به افغانستان و عراق به نظر می رسد كه محافل سرمايه داری جهانی متوجه ايران شده و هر روز بيشتر از آمادگی برای حمله سخن می گوید.

مردم ايران در دو دهه گذشته، بيشترين بها را برای كسب آزادی پرداخته اند و به رغم صدمات فراوان ، كشتارهای دهه 50 و 60 ، قتل های زنجيره ای، سرکوبی کارگران، زحمتکشان و زنان و... برای بدست آوردن حقوق انسانی خود هيچ گاه از پای ننشسته اند. با اين همه، هر گونه مداخله نيروهای خارجی و قوای نظامی امپرياليستی را، كه با مطامع خاص گسترش مناطق نفوذ خود صورت می گيرد، محكوم می كنند. مبارزه برای كسب آزادی مساله ای مربوط به مردم ايران است. هر گونه مداخله نظامی نيروهای امپرياليستی نه تنها مشكلات را حل نخواهد كرد ، بلكه بر خطراز هم گسیختگی ، فروپاشی اقتصادی و اجتماعي می افزايد.

مردم ايران كه خاطرات كودتای 28 مرداد و مسائل ايران كنترا را از ياد نبرده اند، بخوبی می دانند كه چگونه راه آزادی و حاكميت خود را از ميان مشكلات پيش رو باز كنند.

مردم ايران ضمن حمايت از جنبش ضد جنگ ، دوستی و همياری همه ملت ها و آزادی خواهان سراسر جهان را برای كسب آزادی خواستارند و دخالت دولت های متجاوز را در اين زمينه محكوم می كنند.

برای امضای اين بيانيه نام خود را به آدرس زير ايميل كنند.
AZADIARI@YAHOO.COM



توجه:

هموطن عزیزم. نوشتن و بازگوئی خبرهای گوناگون، ارائه بیانیه و پیام اشخاص سیاسی و گروهها یا احزاب مختلف بمنظور تائید محتوی و یا نظریات آنان از سوی این وبلاگ نیست. هدف ما از پخش اینگونه اخبار و اطلاعیه تنها انجام وظیفه در راه فرآگیری روش دموکراسی و اطلاع رسانی به شما خوانندگان عزیز است. با احترام فراوان برای شما هم میهن گرامی و با آرزوی آزادی ایران و ایرانی.

افشین ایرانی / مسئول وبلاگ خبری رستاخیز








RASTAXIZ - Latest Iran and World News

Afshin Irani  ||  12:26


Comments: Post a Comment